tjena, det är jag som är -ig

Okej, jag har just utgått från att jag fick IG på senaste tentan. Hittar nämligen inget resultat på ladok och Dess har fått sitt. Det ligger en kompletteringsuppgift ute, så jag har mailat iväg ett svar på den, men jag citerade mig själv från tentan och kommenterade att jag ansåg att jag redan svarat på skiten. Naturligtvis är jag sur, eftersom jag tycker att ens engagemang på lektionerna ska väga upp lite, plus att jag anser inte att min tenta var ig, men, men. Tydligen var den det då. Problemet är ju att jag vägrar att inse att jag presterade kasst, att jag anser att han har fel. Hmm, det är ju meningen att man ska ta till sig kritik och reflektera över den...

Tittade på Oprah idag. Fick lära mig att asprin förebygger tjocktarmscancer. Dock vet jag inte hur bra översättningen var, för är det inte så att man i USA säger asprin om alla sorter? typ...
Så det kanske är säkrare att äta broccoli...
Jag gillar Dr Oz, samtidigt som jag tycker att han är lite väl, ja, talk show-aktig.

Nu ska jag gå och smsa brorsan, sen ska jag göra citronvatten och så ska jag skälla lite på mig själv som får ig på en hemtenta.
Lustigt nog så kallar jag Ka för Konst och hon mig för -ig...
För tillsammans utgör vi en levande installation...

Mina frön forstätter att gro.

Det här alltså skitsvårt för mig att erkänna. Jag rodnar nu, när jag säger att jag har fått IG på en tenta. Alltså, jag fattar ju att man får det, men inte på en hemtenta... Även om det känns så varje gång, som att man ska få det, så är det ändå sjukt pinsamt. För mig.

Så nu känner jag mig bra korkad. Fast haha, jag får väl stå ut med att jag är avslöjad, helt enkelt.

Hoppas han är nöjd nu, med sina sketna krav, jag får inget svar... la la li. För, jag har en uppsats att skriva...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
anna

äsch en tenta..vafan...man akn alltid göra om.



men jag ska gå o lägga mig nöjd att jag har imponerat på dig fröken -ig!

kram

2008-05-14 @ 00:59:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
E

Tell me about IG. Det är sånt som händer. Jag fick mitt första IG på gymnasiet minns jag, mycket traumatiskt för VG-barnet, och sen dess har det bara gått utför:P



Nya friska tag! kram

2008-05-14 @ 09:16:46
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
E

Tell me about IG. Det är sånt som händer. Jag fick mitt första IG på gymnasiet minns jag, mycket traumatiskt för VG-barnet, och sen dess har det bara gått utför:P



Nya friska tag! kram

2008-05-14 @ 09:17:29
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
E

Tell me about IG. Det är sånt som händer. Jag fick mitt första IG på gymnasiet minns jag, mycket traumatiskt för VG-barnet, och sen dess har det bara gått utför:P



Nya friska tag! kram

2008-05-14 @ 09:18:48
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Alexandra

Jobbigt! Men det fixar du sen! :D

2008-05-14 @ 09:54:31
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra

Jobbigt! Men det fixar du sen! :D

2008-05-14 @ 09:54:46
URL: http://triquetra.blogg.se/
leopardia

tack sötnosar! ni är bäst!

2008-05-14 @ 16:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0