det händer så lite

Madame Bovary ligger fortfarande oläst, men snart så. Det är väl ändå inget på tv, på onsdagar, som kan distrahera. Först ska jag dock fika lite. Lite kaffe och ett godismonster. Mums!

Och i brist på annat så lägger jag upp en bild från brorsans stuga...




DN skriver om sex and the city. Jag tycker att det är lite roligt hur killen jämför satc-fans med sportfans. Har aldrig tänkt på det på det sättet förut. Att en aik-tröja symboliserar att du gillar aik, har du manolo blahnik riskerar du att bli sedd som lättköpt och en simpel wannabee...

Tack för att ni är så söta!

Puss och kram



Kommentarer
Annika

Inget att se på TV? men min kompis Anette mailade precis och sa att det var dubbelavsnitt av SatC ikväll därhemma. Missar du det då? Eller har du redan sett avsnitten sådär en 25 ggr?

Den där artikeln läste jag. Filmen är så överhajpad att jag ibland tänker att jag skiter i den (fast det gör jag ju inte när allt kommer till kritan), men jag börjar bli rätt less på media och alla rykten och all som hör till SatC filmen. Här är det säkert etter värre också...Risken finns ju att den faller platt, platt, platt...

2008-05-14 @ 20:25:32
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
L80

Ikväll är det både Lost och Big Love!

2008-05-14 @ 20:39:29
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
leopardia

annika: haha, och det är gray's a, men det har jag aldrig följt... jo, jag har sett avsnitten av satc, brukar se dem ändå, men det är inget tvång så där... jag har inte alls läst så mycket om filmen utan jag mer bara bidar min tid tills den kommer hit...



L80: jag är nördig och sparar lost och ser det 12 avsnitt åt gången, så jag följer det inte när det går... big love, har jag aldrig hört talas om, men jag kollade upp det på tv.nu, men det sa inget mer än att det var en amerikansk dramaserie - ungefär...



hehe, kul att ni iallafall tycker att jag ska se på tv istället :)

2008-05-14 @ 21:17:47
En Mölnbobos Liv

Kul att du är med och tävlar hos mig. Funkar bra att skicka ett tomt mail till Smarta saker, bar du angav Mölnbo i subjectraden, annars vet de inte att du är med i min tävling.



Lycka till

2008-05-14 @ 22:35:48
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0