ett glas cider

Försökte mobilblogga förut, men det ville sig inte, men jag fick iallafall svar från blogg.se att jag skulle ringa nästa gång, så skulle de göra felsök... Men ja, jag har ju inget att mobilblogga om, så hehe, det får vänta...

Shit vad trött jag blev efter att ha träffat Ri. Men nu var den sagan all. Jag frågade om jag skulle få ett diplom som det stod 'normal' på, men hon hävdade att jag inte var normal, men att jag kunde få ett som det stod 'botad' på... Berättade hur mycket jag envisas med att prata hela tiden, så hon frågade om jag pratade för mig själv här hemma.. Men nänä, så långt har det inte gått än... Men jag sa att risken fanns att jag började ringa och prata för fullt på hennes telefonsvarare bara för att få prata... Och så berättade hon att hon hade en kollega som var Freudnörd, så jag tyckte att det var ju trevligt att även de får jobb, även om de har fel... Nåja...

Köpte färskpotatis idag. Dock hade de ingen gräslök, men jag kanske kan ta av mina räddisplantor, som nu är så höga att de har lagt sig... Och cider, blev så sjukt sugen på cider när jag gick förbi hyllan med flaskor, så cider ska jag dricka ikväll... Det blir nog ingen uppsats, utan det får nog vänta tills imorn, för nu vill jag bara glo på Förhäxad eller Lost...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Hanna

Jag pratar för mig själv. Ofta. Det funkar...

2008-05-29 @ 19:25:49
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Maria

jo excel men jag har aldrig använt det, gör man inte bara diagram o sånt där, eller kan man även göra en enkät med kryssrutor? :)

2008-05-29 @ 19:49:47
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0