sista natten med familjen

Det finns ju vissa namn man bara gillar. Alltså så där att man per automatik gillar personer som heter så. Just nu gillar jag namnet Jerker. Det känns som ett mycket sympatiskt namn och som att man inte kan vara annat än reko och stadig, om man heter det.

De tog honom tydligen efter ett par timmar, sa de när jag ringde idag. Så nu skyfflas han till anstalten igen. Jag frågade om det innebar att han nu skulle sitta av hela straffet, men jag fick till svar, det lite roliga svaret;
- det bestämmer inte jag.
Undra om han trodde att jag trodde att han gjorde det... nåja.

Bortsett från att jag hatar honom för den vidriga våldtäktsman han är och det han har gjort mig, men nu hatar jag honom för att han är en sån stor jävla idiot oxå. Hur faen kan man vara så jävla puckad att vägra ta chansen att slussas ut via ett behandlingshem, för några ynka timmar i 'friheten'. Mänsklig idioti är något jag har svårt att stå ut med. Ja, jag erkänner, jag kan få lite fascistdrag när det gäller sånt, och vilja slå folk.

Och så har jag fått ett par motorstopp, men jag har kört iallafall. Jag skiter faktiskt i motorstopp, så där att jag inte tycker att det är ett dugg pinsamt, jag tycker mer att de andra bilförarna som vid järnvägsöverfarten inte slog av motorerna när bommarna fälldes ner, ja, att de var pinsamma. Stå där på tomgång, nepp, sånt gör jag inte.
Ha ha, jag försöker bara bortförklara min klantighet...

Nä, nu ska jag nog ta och glo lite på tv. Imorn far jag tillbaka till stan igen.

Jag brukar inte läsa modebloggar, jag läser pyttis och jag har fastnat för käthes, nu har käthes bytt portal/adress och allt vad man nu kallar det, så den hittar ni numer här.

Puss och kram

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,


Kommentarer
Barbamorsan

Hmm måste bara fråga hur det kom sig att du ringde.."sprang" ni på varandra?? Skönt att han sitter där han sitter i alla fall..

Kram kram

2008-05-06 @ 09:18:49
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

barbamorsan: ja, alltså, det var anstalten jag ringde till. de ringde mig först och sa att han avvikit, så jag ringde upp på måndagen för att kolla om de fått fatt i honom... vid persongrejer så får man fylla i en blankett ifall man vill att de ska höra av sig när internen har permis och sånt...

2008-05-06 @ 13:53:47
Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !

Ha en bra dag :)

Kram



tvlaomsmyckenfrnp.html" rel="nofollow">http://www.jessi.se/1210066452tvlaomsmyckenfrnp.html

2008-05-06 @ 14:35:11
URL: http://www.jessi.se
Alexandra

jag har fått en egen Julian McMahon nu ;)

2008-05-06 @ 14:47:11
URL: http://triquetra.blogg.se/
Barbamorsan

Okej, då är jag med.Skönt att det inte var som jag trodde...

2008-05-09 @ 12:55:33
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0