i natt jag drömde


Drömde att jag och Björn Gustafsson var jättekära i varandra. Och inte nog med det, vi blev presenterade för varandra av Magnus Betnér... Dock satt jag för några dar sen och surfade youtube och undrade varför en talangfull kille som Björn Gustafsson snor sina skämt...?!



Det här klippet är en del av ett framträdande. Den första historien är när han åker tåg och går på toa och kommer på att han ska kolla om han låste dörren och känner på den och nepp, så han öppnar den och där nånstans börjar det här klippet... Men sen kommer det där, som väl är ett rätt gammalt skämt??? Om att åka i skidbacken och vara skitnödig och köra in i en småbarnsmamma som säger med pinnen i munnen, så att säga, "titta inte nu"... Dock kan jag inte komma på vart jag har hört det...

Puss och kram


Andra bloggar om: , , ,




Kommentarer
Hanna

Det kanske var ditt skämt?

2008-05-31 @ 12:31:16
URL: http://hannasplats.blogg.se/
leopardia

hanna: oh my, tanken på att jag skulle ha varit rolig är svindlande...

2008-05-31 @ 12:35:59
Nattis

Gillar din blogg=) Du bjuder på dig själv med både visdom, ord och bild-vad mer begära!!???/Syster-Yster

2008-05-31 @ 15:36:14
URL: http://Domina Di Angelo
Fido

Han körde dom där skämten ikväll och jag garvade så tårarna sprutade!!! =D

Dock hade han tagit bort det där med småbarnsmamman... Ist var det nåt om nån som kom fram och typ " ja det här var kul Björn, men inte lika kul som i melodifestivalen" eller nåt sånt.

2008-05-31 @ 23:02:53
leopardia

fido: tur för honom!! ;)

2008-05-31 @ 23:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0