i natt hände rätt mycket ändå

Jag drömde att Anneli la godis i växlaren. I den ena växlingapparaten la hon godis och pengar. Och jag spenderade massa tid med att bråka med henne om hur äckligt det var. Att det var helt upp åt väggarna ohygieniskt att äta godis från en växlingsapparat plus att det innebar en massa jobb att tömma den sen... Men hon är min chef och sa till mig att ge faen i att ta bort godiset.

Sen drömde jag att Fido och Donald satt med en miniatyrtavla gjord av min mormor. Och den satt de som och plockade bort färgbitar ifrån för att skapa nåt pussel. Och jag sa att 'hey, ni förstör den ju' och de kontrade med att 'hey, vi målar ju dit det vi tar bort igen sen' och jag 'men då är den ju inte äkta' varpå de stirrade fånigt på mig, så jag fortsatte 'men tänk om det var en picassotavla, då kan man ju som inte kludda på den...' och de stirrade fånigt igen och sa 'doh, det är ju ingen picasso heller...' så jag gick därifrån och surade för att de förstörde mormors tavla...

Sen drömde jag att jag och mina kurskamrater var tvugna att ha med oss presenter värda 25kr till varje lektion. Och så hade vi som julklappsbyte.

Puss och kram

Andra bloggar om: ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0