en clown

Och nu har jag varit nere i centrum och lekt white trash. Jodå, serr'ni, jag har inte duschat sen i måndags, knappt tvättat ansiktet ens och det är för övrigt helt oljigt pga att jag smörjde in mig i solskyddskräm. Nu har inte jag lätt för att bli röd, men jag tycker om att vara noggrann med solskyddsfaktorerna. Det sitter väl i sen jag var 12 år och läste i nån Starlet att solbrännan höll mycket längre då. Å andra sidan ser jag mest bara skitig ut när jag är solbränd, så jag kan lika gärna låta bli. Vidare hade jag keps, en kjol från 98 och en sportjacka från adidas. Och så en otäck odör som följde mig vart jag än gick. Strandtofflor från Lidl hade jag oxå, jajamensan! Here I am. Men som jag sa till mamma - om folk inte har större problem än hur jag ser ut, då ska de ju vara glada.

Kommer nog snart att få dåligt rykte här i området, med tanke på att jag även snor med mig böcker jag hittar i soprummet...
Senast var det en ordlista. Jag gillar ordlistor. (och haha, nej, ni som får böcker av mig får inte soprumsböcker, om ni inte vill ha förstås - har en biografi om black sabbath, som jag antagligen aldrig kommer att läsa)

Hur som har jag iallafall postat ännu en jobbansökan. Bibliotek, var det som gällde den här gången.
Så då kan ni komma och hälsa på mig när jag jobbar, förutsatt att jag får jobba...

Och eftersom jag inte har någon ny bild, så bjussar jag på en gammal. Jupp, jag har varit blåhårig en gång i tiden...



Och ha i åtanke att det fortfarande kan vara JAG som i framtiden är DIN ledare ;)

Puss och kram

hehe, ser ut som clownen manne ju...


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Trollet

Jag skulle gärna läsa en biografi om Black Sabbath, soprumsplockad eller inte ;)

2008-05-08 @ 21:15:57
leopardia

trollelido: den är på engelska, därför jag aldrig kommer att läsa den, hehe...

2008-05-08 @ 21:26:27
Hanna

Underbart att slippa duscha. Det är så tidskrävande...



Roligt med en bild!!

2008-05-08 @ 22:14:36
anna

fina leopardia =)



usch..är vansinnigt bitter just nu på att blogg.se strular..att besöksstatistiken halverats och att det påverkar försäljandet och företaget..och att andra bloggar blir hur stora som helst och snor ens idéer och att blogg.se support svarar snäsigt om de ens behagar svara..grr.



puss

2008-05-08 @ 23:18:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Annika

Jamen faktiskt...skönt att slippa duscha. Ibland kan det faktiskt vara riktigt befriande att vara White Trash. Power to you, my friend!!

Jag gillar också att läsa ordlistor :-)

OCH bilden på dig----Yay, Photoshop...

2008-05-08 @ 23:57:00
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: hehe, jag tycker ofta vi har samma smak när det gäller läsning. kul :) jag överdirver väl kanske mitt icke-duschande lite ibland, men aja... och jo, hehe, lite photoshoppad är den allt :)

2008-05-09 @ 00:13:34
leopardia

hanna: ja, och inte bara tidskrävande, det är ju jobbigt oxå, vore bra skönt om man kunde ha det som bilarna och bara köra igenom en 'biltvätt'...



anna: fina anna! :) puss! och hoppas att allt strul löser sig, man blir ju lite less.

2008-05-09 @ 00:15:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0