ack, denna dag

Idag är det dags att tvätta bort lite stink iallafall, för nu ska jag hoppa in i duschen. Ska träffa Ri och antagligen för sista gången... Lite trist, men man får väl se sig själv som frisk då...

Kan väl tala om att den här idén att odla räddisor inomhus kanske inte riktigt når sitt mål, nej. Det verkar vara för varmt, så just nu är groddarna över 10cm höga, vilket de inte ska vara, nej. Vilket innebär att de antingen kommer att muteras till slingerväxter eller dö. Nåja, det var värt ett försök iallafall.

Brorsan är i Kina, så jag kan inte ringa honom. Eller kan kan jag väl, men jag har ingen koll på tidsskillnaden... Hoppas att han köper med sig massa té hem till mig iallafall. Försökte få honom att köpa en tekanna, men han reser bara med handbage, så det är inte så troligt att han fixar det...

Fick visst svar redan igår kväll, så jag hade kunnat fortsätta plita på uppsatsen, bara jag hade kollat mailen, la la li... Men jag får fixa det ikväll så att jag kan vara lite ledig i helgen och kanske sortera lite...

Påtal om ingenting, han rymde ju, nån dag senare hade han permis... Förvisso under bevakning, men jag tycker ändå att det verkar lite skumt, men, men...

Har beställt några förstoringar på bilder från Thailand. Tänkte rama in och hänga på väggen. Hmm, kanske ska rensa stringhyllan i hallen från prydnadssaker och 50talsstuff och ha den och ställa foton på istället. Tål att funderas på...

Nåja, dags att bli ren.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , , , ,



Kommentarer
Maria

vaddå rymt och att du har blivit frisk? Jag har nog missat mycket i din blogg tror jag, är dålig på att läsa långa texter läser ofta bara de korta inläggen.. :)

2008-05-29 @ 12:28:32
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Maria

vem är det som rymt då?, låter jobbigt..

2008-05-29 @ 13:16:18
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Maria

Nu hänger ja med, va hemskt :/,

hängde inte med om det var du som hade vart med om det eller ej.. men usch...nu förstår jag.., sådant ska bara inte hända

2008-05-29 @ 14:12:08
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Maria

är det på grund av det som du vill ha en ganska anonym blogg?

2008-05-29 @ 18:22:52
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0