spara eller slösa

Egentligen inte så intressant med andra människor som är rika. Så där att Ingvar Kamprad är 7e rikast i världen eller så. Mer intressant är ens egna pengar. Funderar på om jag skulle ta och köra en shoppingfri månad, eller iallafall en maxsumma... Mat måste man ju få köpa. Men som nu senast jag gick in på Åhléns så köpte jag en tésil bara för att den var så söt. Den hade en rödvitprickig kanna som hänge. Jag menar, jag äger ju ett gäng té silar och en supersnygg jag fick i present en gång och designtorgets och bla bla, men den var ju helt oemotståndlig. Men sånt där, jag kanske skulle testa bara på skoj, att spara pengar till något särskilt. Hmm, tål att tänka på, snart är det ju april liksom...


image587
Påtal om lite mode så där, så den här skon skulle jag inte böla över. Gärna i massa
olika färger oxå. Hittade den när jag surfade vidare på DN. Och jag passar på att
spara den här så att jag kan hitta igen det ifall det blir en skouppsats till slut





Har iallafall sett Darling en gång till nu, så imorn blir det till att hetsläsa och hetsskriva och se till att prestera något vettigt.

Jahapp, jag är fortfarande hostig och halsontig och rosslig och gnällig =/ och jag tackar för alla fina krya på dig-hojtningar.

Puss och kram, sötsnosar!!


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Barbamorsan

Håller med det mest intressanta är ju vad man själv kan spedera...
Man ska gnälla lite när man är sjuk, det är endel av det sjuka :)

2008-03-23 @ 22:02:53
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
panki

Prova och ha en shoppingfri månad, det är nyttigt. Och svårare än vad man tror :-)

2008-03-23 @ 23:10:13
URL: http://pancake.webblogg.se/
//D.D\\

Jag vill ha!!!

Skorna alltså... men jag tror J blir tokig om jag pratar om att skaffa mig mer skor. Och då har jag inte ens i närheten så många par som du... Hmm!?

Kram.

2008-03-23 @ 23:29:21
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0