skaver inte det ena så skaver det andra


Fortfarande får jag inga mail från webblogg när jag får nån kommentar, så varje gång blir som en överraskning när jag väl loggar in här. Nåväl.

Till mitt stora förtret har jag fått en finne på hakan. Passar mindre bra, eftersom jag inte har någonting att matcha till ;) Nä, men det är ju födelsedagsfest imorn och trevligheter. Men jag läste ett tips att man kunde ha på äppelcidervinäger, så jag ska iväg och köpa det nu och se vad som händer. En liten huskur så här på fredagen.

Är i vanlig ordning trött och oinspirerad till att skriva den där essän jag tjatar om, men idag ska den ju vara färdig och mailas iväg, så det blir väl att sätta igång. Ska bara ta mig en promenad och lite shopping och lite kameraflaxande först. Hmm, undra om det är väldigt slött att promenera med en kopp kaffe i handen...?!

Förresten, dagens fråga: Varför finns det klädskapare som envisas med att sy in lappar som skaver i sina kläder?? Hmm, kanske blev nåt skumt syftningsfel där, för det är ju på mig de skaver, jaja. Det gör ont. De är vassa. Och det är jäkligt onödigt. Sluta upp med det!

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Elisabet

Intressant med vinägern, måste jag prova! Ha en jättebra fredag!

2008-03-07 @ 15:35:50
URL: http://stenvreten.blogg.se
Helle

Nu vann du hos Mariapettersson också xD
grattis :P

gratis på födelsedagen i efterskott! :)

2008-03-07 @ 15:36:34
URL: http://heellee.blogg.se
leopardia

Elisabet: ja, jag tyckte oxå att det verkade värt att testa, för det stod minsann att det skulle ge resultat till nästa dag dessutom. Tackar, ha en superfredag du med!

Helle: haha, ja, jag såg det, knasigt, men trevligt :)
nej nej, tack, men nej, det är inte jag som fyller, det är en bästis.

2008-03-07 @ 15:55:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0