jag blänker in lite tävlingstips

Det är väl ingen hemlighet faktiskt, att jag gillar att tävlar, eller ja, även att vinna då oxå ;) sen tycker jag att det är trevligt att kunna pusha lite för andra bloggar och att folk kan få mer besökare, mer reklamintäkter eller vad de nu vill. Egentligen är det ju skumt att inte hela bloggvärlden går ihop istället och skapar nån form av kollektivavtal vad det gäller detta med sponsorer, men, men, det var ju faktiskt inte det jag skulle tala om - utan jag tänkte att jag skulle tipsa om just några trevliga tävlingar...

En goodiebag hos the city, låter väl inte helt fel?! Dessutom är det en väldigt behaglig blogg att glutta i, om man nu inte vill tävla. Med behaglig menar jag snygg design på både själva bloggen och inläggen.

-

så slänger vi in en bild, och om jag har gjort rätt så klicka på bilden för att komma vidare till tävlingen! Annars klicka här!

image62

Ni som vet, ni vet att jag kör med en MD-spelare, ja, inte många som vet vad det är ens. Man kan säga att den är nog inte från det här årtusendet, så en ny musikmaskin - jag vill ha!

--

Hos shopaholicmamman kan ni vinna en Volumaster från Björn Axén! Något jag, med mitt platta hår skulle behöva. Men ta en titt ni oxå!

--

Hos glansig yta kan ni vinna en annan, hemlig goodiebag. Överraskningar är alltid kul! Vill ni inte tävla, så kan ni ändå ta er en titt och roas av kategorier som tex mode, kändisar, hår och hälsa.

--

Och vem minns inte date?! Alltså märket, hos tjockobbe kan ni vinna lite dateprylar. Jag deltar, gör det du oxå.

--

Nu vet jag att den här Elisabeth Arden-mascaran är bra! Och te gillar vi alla. Har ni hund eller katt, så finns även tävling för er oxå... Så ta en titt hos Taxen Abby!

--

En halsduk från armani, det låter väl bara hur trevligt som helst. Förvisso skulle jag ge bort den till brorsan, men jag är säker på att han skulle bli glad... ta en titt hos blogghjalpen.

--

Som sagt, jag älskar böcker. Böcker av alla de slag. Hos en mölnbobos liv, kan ni vinna När jag fyller 30 ska jag vara smal. Så ta en titt!

--

Och om någon har missat Maria Petterssons blogg, så ta en titt. När det gäller tävlingar så lär ju hon ligga i topp bland antal anordnade sådana...

--

Det var det, ha det gott nu allihop. Puss och kram!













Kommentarer
Anonym

Nej ingen inbillning, min design är helg ny! Vad tycks? =)

2008-03-11 @ 07:56:38
Alexandra

Jo jag har sett delar av piloten. Men det hade arit spännande att se den andra "Phoebe". Ingen kan ju va lika bra och vacker som Alyssa, så hon har ju ingen chans... Men ändå! =)

2008-03-11 @ 10:04:39
URL: http://triquetra.blogg.se
Linda

Hehe tackar,massa goa tävlingstips här ju=)Får bli att spana in dem imån=)

2008-03-11 @ 11:16:49
URL: http://hummingbird.blogg.se
Bim H-D

Aha, någon mer än jag som gillar tävlingar? ;) Hm, ja... Jag har en hög som ska ut i bloggen idag - bara jag orkar blogga efter en dag som heter duga, suck... Användare ibland som ev inte borde jobba med datorer mm... osv... dvs, folk som är inom gruppen och inte borde vara i grupp, eller hur man nu ska säga :p Negativ energi till tusen, man blir låg... mycket låg... ;)
Må så gott... värmländskan Bim

2008-03-12 @ 19:41:02
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
The City

Vad kul att du är med och tävlar, lycka till! :)

2008-03-13 @ 14:39:12
URL: http://thecity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0