böcker böcker böcker

Jag tittar bara lite snabbt in för att hojta om att ni fortfarande kan anmäla er till pocketutbytet... eller haha, det låter som värsta grejen, det är egentligen bara en kedjebrevshistoria. 2 namn på listan, skicka en pocketbok till den på första platsen, skicka sen ett mail vidare med ditt namn som nr två osv och efter ett tag ska du själv då få ett gäng pocketböcker hem. Och det hela rör sig om begagnade och redan lästa böcker, som byter hem. Klart coolt. Nåväl, vill du vara med, så skicka ett mail till mig så mailar jag info till dig. [email protected]

nu dör snart batterierna och det ropas att det är té i köket.

puss och kram


Kommentarer
F

Grattis!Du blev vinnaren i min utlottning. Jag har mailat dig lite info. Glad påsk!

2008-03-20 @ 12:02:07
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Carro

Det där låter ju som ett riktigt roligt kedjebrev! Räkna med mig! =) [email protected]

2008-03-21 @ 14:24:23
URL: http://carrosstil.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0