presents presents presents

Tack! för alla gratulationer! Det trillade till och med in sms från mammas och pappas vänner, som just nu tydligen är på Kreta...
Men oj, vad jag har haft det trevligt idag!
Jag har ju, tur nog, ingen tandläkarskräck alls, utan jag blir bara glad över att nån kan hjälpa mig. Det kan bero på att min första tandläkare var rätt originell, han sa tex aldrig till innan han drog ut tänderna, utan han bara böjde sig ner, drog ut en låda och slet fram en vanlig verktygstång och ut med tanden, så man vande sig ju liksom... Och sen gav han en ett bokmärke eller leksak, så jag vet inte, jag har skaffat mig andra nojor helt enkelt...

Och en underbart trevlig fika/lunch, med bästa av de bästa... Och presenter!!



Blommor och godis! Och så, oj, presentkort på massage hos Sparadiset. Underbart! Och så klart - Första säsongen av Melrose Place. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna vara ute nånting nu, när jag har Mellis att glo på!! Jag har liksom inte kommit mig för att köpa någon av säsongerna än, för jag vet inte... Men nu - oj! Helt oväntat faktiskt!

Och sen shoppade jag lite - en väska, en plåtburk, en necessär, ett litet anteckningsblock och ett par skor. Så kan det gå...

Och så fick jag ett mail nyss; det är en dekorationstävling. För naglar alltså. Jag tycker att det är lite kul med naglar och ännu roligare blir det ju när min kompis (bidrag 8) är med och tävlar... Ni kan rösta om ni vill och som ni vill, men jag tycker ju att 8an är bäst, så klart :)

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Anonym

ha en jättebra dag:D

2008-06-04 @ 09:17:36
linnea

ha en bra dag:D

2008-06-04 @ 09:17:59
URL: http://linneakarin.blogg.se/
Maria

grattis i efterskott blir det va, hehe :)

är det bramed dig idag? kram

2008-06-04 @ 11:55:24
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Maria

vad hade du gjort, bara struntat i det visst? o inte lagt ngn energi på människan?

2008-06-04 @ 13:43:41
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Maria

Kan man få det att gå till kronofogden?

Hon har nämligen betalsningsanmärkning, så de skulle väl fatta att hon inte e ngt att lita på..

2008-06-04 @ 13:51:12
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Maria

det ska jag kolla upp :)

2008-06-04 @ 14:04:17
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Fido

Ohh, vilken duktig kompis vi har! Hennes naglar var ju helt klart bäst! Skulle jag tyckt utan att veta att det var hennes ju :)

2008-06-04 @ 14:10:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0