upp som en sol, ner som en isbit

Och så blidde det ingen flygning, nej. Men kallt och hungrigt blev det. Nåja, en utflykt och se vänner iallafall... Och, hehe, trots att jag ivrigt tittade bort så blev jag utsedd till fläktflicka. Jag skyller på Fido, jag såg allt att hon råkade snegla upp och så vips "ni två, ni kan sköta fläktarna!". Men nu hann vi ju ändå inte så långt.... Och jag tog mig hem för egen maskin, eller ja, hem till mitt eget hem iallafall. Kom hem runt tiosnåret, men det är då fan vilka nojor man sitter inne med... Snegla inte bakåt, för då ser du rädd ut. Titta bakåt ifall nån går där! Nej, låt bli! osv osv... Försökte haka på nån långhårig kille, eftersom jag lever i nån tro att rockers är snälla...

Såg filmen Jumper igår. Helt okej för att vara en actionrulle. Eller ja, njae, kanske. Men snygg film iallfall. Fast jag har ju så svårt för actionrullar för att de har sönder så mycket utan att bry sig. Och i den här filmen var det en kille som 'jumpade' med en bil och föraren i bilen, som bara inte hade nåt med handlingen att göra, blev med bilen, överkörd av en stridsvagn. Och ingen brydde sig. Jag blir så där; dog han nu? och det tycker de är bra eller? Jag klarade tex inte av att se Tomb raider, för att den inleddes med att några hissade sig ner i genom taket i nåt hur och sköt sönder hela huset. Jag blev bara irriterad och slog av. Men nu ska jag nog värma mig med en kopp té och se lite på PS. I love you, kanske...

Puss och kram!

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Dess

faen va irriterande då med flygingen!



2008-06-16 @ 09:01:05
URL: http://wiowiowioliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0