tips!

Jag hade tänkt lämna mina bästa tips i det här inlägget, men för tillfället kommer jag bara på två...

Det första är om du brukar lida av torra, fnasiga läppar eller hälar. Köp omega3-kapslar och ta en liten extra dos omega3. När jag tar 6st kapslar med ett EPA innehåll på 18% så märker jag en otrolig skillnad. EPa är alltså en fettsyra som tillhör omega3-familjen.

Det andra gäller bristande volym på håret. Toppa det. Ni vet när topparna är så där att de tunnats ut av sig själva, då orkar inte håret utan det blir platt. Tunna toppar = platt hår. Ni som vill ha en platt frisyr kan ju istället låta bli att klippa er... Var min hårfrisörska som nämnde det sist jag var där.

Nu fick jag sendrag i tån, så jag måste ändå sluta, innan jag får megaspasmer, men om man får sendrag i benen på natten, när man sover så beror det ofta på att man blivit kall för att man tex har benen utanför täcket....

Puss och kram

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
Diana

och om håret är platt även om man precis klippt sig? :P

2008-06-05 @ 23:31:49
URL: http://daja.blogg.se/
leopardia

diana: klippa kortare?? ;) nä, jag vet inte, vissa saker är utom ens kontroll tror jag...

2008-06-07 @ 13:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0