Tandläkare med handskarna på

Nu har jag firat min födelsedag hos tandläkaren. Min tandläkare tvättade händerna när jag kom in, hälsade inte genom att ta i hand, hade handskar på sig, och munskydd och engångsförkläde och nån mössa. Och tandsköterskan gjorde inget annat än assisterade... 890pix för att åter få en hel tand, och det var det värt. De höll ändå på i en halvtimme. Men när hon föreslog att jag skulle andas genom näsan för att jag fick vatten i halsen, så undrar jag: Hur gör man det när man ligger med öppen mun och gapar? Det är ett trick, jag inte kan...

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka och träffa mina darlingar! Men först ska jag surfa smhi och se hur vädret egentligen blir idag, för det var ändå rätt kyligt ute, eller kyligt och kyligt, men jag hade jeans och t-shirt på mig och ja... Jag svettades inte ihjäl direkt...

Ha en fin tisdag allihop!


Det är lite roligt, för Fido är två år YNGRE än mig och ändå har vi haft likadana sparkdräkter. Den där med brunalöv var nog bra trendig jättelänge... Dock känner jag inte att jag kan ge mamma nån eloge för att hon matchat den så snyggt ;)

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
Nattis

Tandläkaren är en fobi för mig!! Jag får konstant migrän efter att ha suttit där och tokgapat och hyperventilerat i en halvtimme..Du var världens sötaste som bäbis!! Så de Så!!!! GRATTISKRAMAR!!!!

2008-06-03 @ 11:20:01
URL: http:///www.hanky.se/DominaDiAngelo
Anonym

grattis! hoppas du får en toppen dag med massa sol:)

2008-06-03 @ 11:36:57
louise

kul att jag skriver vem det var ifrån.

hälsningar Louise

2008-06-03 @ 11:38:32
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Fido

Hehe, jag hade antagligen ärvt min av brorsan som ju är lika gammal som dig, så det var nog så att jag var jäkligt otrendig... :)

Ses snart!

Puss!

2008-06-03 @ 11:43:13
Jessica Anshagen

Usch usch usch jag hatar tandläkare =/



Ha en bra dag & kolla gärna in min tävling där man kan vinna jätte fina smycken värde mer än 1.000 kr!

Kram

2008-06-03 @ 12:44:23
URL: http://www.jessi.se
E

GRATTIS! Såg att du fyllde imorse på fejsboook men så glömde jag bort det igen:/ Hoppas du haft det bra, trots tandläkarbesök!

2008-06-03 @ 20:03:57
Blue

Jo asså man ska lyfta tungan längst bak då andas man med näsan trots att man har öppen mun... hahaha



Svårt att förklara.

2008-06-04 @ 22:44:18
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0