jag sa marmelad

Så, nu har jag betämt mig för att äta rostade mackor och glo på 27 dresses. Ska kika om jordnötssmöret är tjänlig som föda fortfarande, för då blir det godismackor istället för ost... Den här dan har ju ändå gått åt till bara strunt, så...

Har hört rykten om att de bara har heltidstjänst att erbjuda mig. Jag gillar inte rykten. Jag vill veta själv, innan nån annan. Men ey, det är ju en arbetsplats. Så nu måste jag besluta mig om det. Jag kan ju inte jobba kväll. Eller ja, mer att jag inte pallar att komma hem den här tiden, när det är mörkt och stängt överallt. Otryggt. Och så vill jag ju åka till Lund i slutet av juli och vara där i två veckor... Och hem till Bergslagen en vecka efter det. Så att jag får lite må-bra-sommar. Eller är jag bara för bortskämd?

Nu är det bestämt. Den 22a juni är det dags för Satc. På bio. Jag har ju tjuvkikat lite, men måste ju se den på bio oxå. Uppleva. Så är det.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
S A R A

den filmen vill jag oxå se :)

2008-06-13 @ 12:53:30
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/
leopardia

den var helt okej :)

2008-06-13 @ 13:06:26
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Fido

Men du måste väl ändå ha rätt till några veckors semester? Även om den blir obetald...

2008-06-14 @ 11:34:14
leopardia

fido: de kan ju neka, eftersom semesteransökningarna skulle varit inne för länge sen... men ja, har skrivit samtalet på helgon...

2008-06-14 @ 11:36:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0