en vampyr

Och vad gör jag, jo, jag ligger i soffan och myser till nån tv-serie med en vampyr.
Definitivt inte i samma klass som blood ties och definitivt inte samma heta vampyr heller, men det funkar ändå... Borde naturligtvis dammsuga, men jag lever i nån tro att jag kommer att skutta ur sängen klockan 8 imorn bitti och glatt slita tag i dammsugaren...

Bar iallafall ut en del böcker till bokhyllan i förrådet. Jahapp, jag hittade viss Klas Östgrens Fantomerna. Då kan vi konstatera att jag har två ex nu. Saknar dock en mankellbok, eller saknar och saknar... jaja...  Och en ordlista jag trodde att jag hade, men jaja...

Puss och kram




Kommentarer
Barbamorsan

Kul att du var med!! Alltid är det något mer kul man får veta...

Känns som du har det väldigt lungt och skönt just nu :)

2008-06-26 @ 09:54:31
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
L80

Skippar att köpa pocketböcker den här semestern. Har inte hunnit läsa de jag köpte förra sommaren ännu. Det kommer ju så många andra böcker emellan hela tiden. Ibland önskar jag att det blev publiceringsstopp under ett år - så att man kom ikapp.

2008-06-26 @ 10:25:35
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
Anonym

Hej!!



Hoppas allt är bra med dig. Ville bara berätta (om du inte redan sett det) att vi har stor sommarrea på

www.paprikastore.se.

Gillade du strumpbyxorna??



Ha det bra/ Mari paprikastore.se

2008-06-26 @ 12:34:30
leopardia

barbamorsan: har det lugnt och lugnt, haha, jag är lat, det är den bittra sanningen, hehe...



L80: jag tycker tydligen det är kul att ha dubbel upplaga av mina böcker...



Mari: då ska jag ta mig en titt där inne... strumpbyxor? nu känner jag nog att jag inte riktigt hänger med, har vi pratat om strumpbyxor? eller är det bara en allmän fråga, haha?

2008-06-26 @ 12:42:03
Linda

Såg att du skrivit din utmaning i mitt inlägg,nice där=)

Hoppas att allt är bra med dig!

2008-06-26 @ 15:35:59
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Anonym

AAAah!!



han är underbar... fortfarande!



:D:D



Tänkte fresten på dig dag när jag läste i tv-tidnngen att Ernst skulle kirra sommartorp på fyran :D



Hoppas du har de bra!!

2008-06-30 @ 23:24:44
leopardia

det är ju inte så svårt att gissa att det är du, Dess, som skrivit ovanstående :P



hehe, men jag blir så avundsjuk på ernst och vill oxå gå omkring och mysa och bli helt lycklig över ett gammalt bord...



jag har det bra! :) somnade dock när jag försökte läsa i en kairos-bok...

inte helt otippat kanske...

2008-06-30 @ 23:32:09
Dess

Haha! Vadå, är ja så genomskinlig?!?



Naw, stackars! :D



Aj, men byt bok för tusan! släng dem under diskbänken och plocka inte fram dem förräns i höst!



tycker du ska läsa 'Swing it!'

Den verkar vara superrolig, har dock bara läst lite ur den!! Men läs den! :D

2008-07-01 @ 10:12:34
URL: http://wiowiowioliin.blogg.se/
leopardia

dess: jag har med mig två chiclit-saker... nån marianne keyes, eller vad hon heter... men just nu tragglar jag fortfarande med nån text av wallw...

2008-07-01 @ 11:57:10
Dess

seriöst? s-o wallenstein?



shiseee

2008-07-01 @ 23:43:11
URL: http://wiowiowioliin.blogg.se/
leopardia

dess: jajamensan, just den killen... men ja, jag tror jag har kommit 8 sidor eller nåt...

2008-07-02 @ 10:44:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0