dags att rulla vidare

Håller på att göra mig i ordning för att dra till Fido. Jag tvingar mig hem till henne även om ballongflygningen blir inställd, hehe... Sån vän är jag... Ska bara försöka komma ihåg att ta med mig grejerna jag glömde sist...

Hittade den här länken hos Gratiskungen. Av en slump. Man kan beställa Fantomerna helt gratis, om man vill. Jag har fått den boken som tips flera gånger, som en bok värd att läsa. Så jag tänkte att jag delar med mig av infon då.

Puss och kram



Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Fido

Nu har jag beställt boken, tack för tipset! :)

Jag har läst Gentlemen av samma författare, och den tyckte jag om.

Puss!

2008-06-18 @ 09:56:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0