bokat och betalt



Sex and the city

SF Bio: Sex and the city
Dags att plocka fram Louis Vuitton-väskan och Manolo Blahnik-skorna och på nytt ge sig ut på New Yorks gator tillsammans med Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. Carrie är tillsammans med Mr. Big och bor och jobbar på Manhattan. Miranda har gift sig med Steve, jobbar fortfarande som advokat och bor med sin familj i Brooklyn. Charlotte är gift med Harry och har adopterat ett barn från Kina. Samantha har bestämt sig för att pröva lyckan i Los Angeles där hennes pojkvän Smith Jerrod har blivit stor skådespelare.


Och nu är biljetterna bokade och betalda iallafall! Yes! Så det firar jag med att tipsa om en tävling.

Dåren har en jättebra tävling där man kan vinna en parfym från Guerlain!
Det enda man behöver göra för att vara med i tävlingen är att tipsa om den i sin blogg.
Enkelt va? Var med du också :)
Tävlingen avslutas torsdag den 19:e!

-

Puss och kram



Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
Linda

jA DOM ÄR SÅ SÖTA DOM SMÅ LIVEN,ANNARS E DET BRA MED DIG?

2008-06-17 @ 13:46:15
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Miss Lyckad

Oooooh, Baby!



Jag såg den på Förhandsvisning i Söndags. Damn, I liked it!



Jag ville att den aldrig skulle ta slut.



Tell me later vad du tyckte.



Miu Mjau MJAU!



Min favorit är helt kart bilden till vänster, klänningen! Oh, utan suckar.

The Dress i sold to the Cat looking woman in the back!



Tack, goda tips... mer.





/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -



2008-06-17 @ 14:00:24
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/
Splendid

Den ska ses snart :)

2008-06-17 @ 14:49:02
URL: http://spelndidfashion.blogg.se/
leopardia

linda: här är det bara finfint :)



miss lyckad: raow, så där som jag tror att leoparder låter ;) i let you know!!



splendid: man kan ju inte bara låta bli liksom :)

2008-06-17 @ 14:58:56
Annika

AHH!! Du har en underbar film framför dig. lyckost dig som ännu har den osedd.

SER fram emot att höra vad du tycker!!

Ska väl släpa med mig Peter på filmen på torsdagkväll eller så. Då sover K över hos en kompis så då kan jag tvinga med maken på filmen, hehe!!!

2008-06-17 @ 16:49:24
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

Annika: vi blir bara tjejer, för fidos pojkvän ville inte följa med... han hatar satc...(????!!!!) vilket jag tycker är megakonstigt, haha!

2008-06-17 @ 16:56:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0