en snodd sådan

Jag snodde helt enkelt med mig en sinnesundersökning från Yellybean.

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
– jag pratar för mycket så fort jag får tillfälle och så är jag envis som en åsna... har jag hört iallafall... men jag har nog ingen karaktär, haha!

När är du lycklig?
– när jag upplever omtanke. jag blir helt varm då. eller under en konsert med Duran Duran...

Vad beställer du på krogen?
– öl

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
– hehe, jag kan faktiskt inte minnas att jag någonsin sagt det, det skulle isåfall varit om vi någon gång försökt dra en fuling för någon dörrvakt...

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
– bakfyllor försöker jag glömma så fort det går..

Vilken är din största fåfänga?

– det lär ju vara min mage. jag kommenterar ungefär tusen gånger om dagen att jag är tjock och så visar jag magen...

Hur vill du helst transportera dig?

– Rymdraket? jag vet inte, jag gillar nog att åta buss....

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?

– hmm, jag vet inte riktigt... jag var ett sånt knepigt barn. berättade bland annat för min mammas väninna att "när min mamma var liten var hon aaaalltid snäll." man kan säga att hon fick sig ett gott skratt... men usch, jag tror att jag bara har ångestminnen från när jag var liten... sånna som när man kissade på sig eller så...

Väldigt kortfattat: din syn på dokusåpor.
– de är ju inte direkt intellektuellt stimulerande, men det kan väl för all del vara skönt att gotta sig i andras beteende....

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
– samantha fox-jeansen.... haha!

Vem är den mest kända människa du talat med?

– hmm, inte den blekaste... vem kan vara mest känd... tore skogman? torsten flink? håkan hellström? medlemmar ur kent? tobbe-trollkarl? e-type? haha, det beror väl på vilken krets du tillhör... förfsöker fundera över om det finns någon utländsk gömd i gröten där... men det är nog bara bifigurer i b-band...

Vad är det närmaste döden du kommit?
– vem vet vad man snackat med för galningar som haft udda baktankar...?

Vad smugglade du in i landet senast?
– jag och jag? och smuggling och smuggling... men en kokosnöt hade vi med oss hem, ja, alltså som planta.. annars har man väl kanske haft med sig nån form av alkohol hem fast man inte haft åldern inne eller innan eu och det varit för stor mängd... minns inte riktigt...

När skäms du?
– när jag varit dum mot någon.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
– räknas tourette som en psykisk sjukdom? annars ligger den nog rätt nära till hands... eller tvångstankar...

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
– jag fick käftsmällar och stryptag av ett as, förut...

Berätta om ett gubbigt beteende du upptäckt hos dig själv.
– jag stånkar när jag reser mig upp efter att ha suttit på knä... och när jag är förkyld får jag riktig gubbhosta, yeak. haha.

Fyll i meningen: ”Man kan ta Leopardia ur X, men man kan aldrig ta X ur Leopardia.”

– man kan ta leoaprdia ur oljudet, men aldrig oljudet ur leopardia...

Vad är det märkligaste sms du fått?
– "hej, leopardia leopardiasson, vilket fint namn du har. Hur gammal är du?//C" ungefär... från någon totalt helt okänd brud i en helt annan del av sverige...

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
– haha, det är väl en del kurslitt jag kanske låtsas att jag läst, men inte alls läst...  men annars vete fulingen om det finns nån...

Fyll i meningen: ”X, X och X – det känns som historien om mitt liv.”
– baren, big brother och efterlyst - det känns som historien om mitt liv....

Vad irriterar människor sig på hos dig?

– antagligen att jag är jobbig och ful? ingen aning, men jo, förresten, jag kan avbryta folk när de pratar... för att fylla i med det jag tror att de ska säga...

Berätta om ditt senaste utbrott.
– det var nog rätt länge sen jag hade nåt... fast iofs satt jag och pekade upprört när de hade textat allsången 'rätt visa' istället för rättvisa i sången jag inte alls kommer ihåg vilken det var...

..

jupp, det var det...
Puss och kram






Kommentarer
Maria

Hej, hur är läget med dig idag? Tror jag snor denna listan vid ngt tillfälle, hihi



Hoppas du får en helt underbar dag :)

2008-07-18 @ 08:58:34
URL: http://mariapettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0