tråkbloggen

Sitter mest här och bara suckar och tycker att allt är jobbigt och tråkigt. Jag vill göra något, få någonting gjort, men det funkar inte riktigt, för jag har ingen lust att göra något av det som finns att göra. Jag är bara gnällig, helt enkelt... Får väl helt enkelt lägga mig och läsa, kommer ju att somna efter två meningar, men jaja... Borde ju ha färgat håret, men det är ju det träligaste som finns... Hehe, ja, jag sa ju att jag var gnällig...

Jag har äntligen lyckats fatta Mc Donalds-reklamen. Det är ju Markoolio som pratar! Det tog ett tag. Hängde inte alls med på varför man skulle vilja ha coca-cola-glas om man älskade Markoolio... Jaja.. En helt bortkastad reklam på mig, tydligen...

Nepp, imorn blir det sthlm sen blir det Lund... Jepp.

Puss och kram



Kommentarer
Linda

Halloj,nu finns det bilder på bloggen om dammen o bröllopet=)

2008-07-21 @ 16:04:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/
E

Den här gången är jag i Lund när du är i Lund:) Du får höra av dig då du kommer ner så kan vi svulla något onyttigt eller titta på folk!

2008-07-21 @ 19:55:52
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

E: jajamensan, jag hör av mig!

2008-07-21 @ 22:05:45
Anonym

Och på onsdag... DÅ!!! :D

2008-07-21 @ 23:35:01
Fido

Men vaf.... jag skrev ju Fido och sen när jag skickade så var det blankt i namnfältet... :(

2008-07-21 @ 23:36:13
leopardia

fido: vadå, jag är helt förvirrad, är det på onsdag?? haha, jag trodde det var den 24e...

2008-07-22 @ 09:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0