det som går upp måste komma ner

Har just kommit fram till Lund och är helt färdig... Det blir nog inga ballongbilder idag, isåfall blir det senare, men en från åket har jag lyckats ladda ner på datorn iallafall... Fido och jag i luften :)



Nu ska jag nog bara vänta på att Mord i sinnet ska börja... Imorn blir det loppis - otippat... hehe...

Jag ligger så klart och trycker i mig center....

Ballongflygningen var annars helt underbar. Det var sjukt fascinerande att se världen ur ett perspektiv man aldrig sett den förut... Och det sägs att efter 35 meter upp så kan man inte längre avgöra höjden, då försvinner vad nu det sinnet kan tänkas kallas... Och det kan jag ju intyga, för det mesta såg ut som leksakshus och som man bara kunde kliva ner där och leka lite...

Lite synd var det om Fido, eftersom jag pratade sönder hela hennes upplevelse... Jag kan ju bara inte hålla käften... =/

Om du läser det här E och vill haka på längs esplanaden så kan du ju bara plinga till, annars så hörs vi nån annan dag och svullar nåt gott...

Nu har jag iallafall internet, så nu kan jag kanske svara lite bättre på kommentarer och läsa lite mer...

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Linda

Meeen gumms var med i mina tävlingar då,kanske just denna gåengen ahr du supertur;)

2008-07-26 @ 11:49:32
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Fido

Haha, nääää du pratade inte alls sönder min upplevelse! Jag pratade väl också? Så mycket man nu hann prata mellan att han eldade på... :)

2008-07-31 @ 11:18:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0