siffrors betydelse

egentligen kanske jag inte borde skriva det här inlägget, eller fler inlägg öht. för det förra, upptäckte jag nu, har tydligen nr 666...

men hur som såg jag det här på nyheterna imorse... för er som inte vill klicka på längen så handlar det om öb och filmen om försvaret som skickats ut. hysteriskt kul. tänk om mitt jobb gav mig en dvd-film i julklapp. mmmhmmm, en dvdfilm där M går runt till plinkande musik och alla gäster sitter med glada flin... där det visas actionbilder när janos svär och sliter sitt hår eller nåt... galet komiskt. varför vill man göra nåt sånt...??!!!

har just varit och köpt golvlister. vilken vetenskap det är då. men nu äger jag iallafall en geringsåg, eller hur det nu kan tänkas stavas. nu vill jag bara lägga mig på soffan, men nähä, då har vi tydligen en muntlig examination på fredag så man ska väl vara påläst då'ra. suck. nå, den handlar ju om feministisk preformance art, mer eller mindre och ja, även om jag kanske tycker vissa saker är rätt puckade, så är det ju ändå intressant...

drömmer mardrömmar på nätterna att mina kursare avskyr mig. är helt nojig när jag vaknar.

puss och kram


Andra bloggar om: , , , , , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0