mamma, min mamma

mamma har mer koll på nöjesvärlden än vad jag har... hon har minsann väntat hela dagen på att grammisgalan ska börja, så här sitter vi nu och tycker att sahara hotnights är bra...

men innan detta så gled hon omkring i lägenheten och helt plötsligt kläcker hon ur sig:
- du måste skaka ur din tandborste varje kväll
- ?
- och tömma ur tandborstglaset ordentligt. den är ju dyblöt varje kväll och alltid en skvätt kvar...
- går du och kollar min tandborste på kvällarna???
- ja, det är klart och jag får skaka och skaka och skaka för att få den torr.

ibland känner jag som jimmy pop, ibland tror jag min mamma är high on crack...

puss och kram

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
Annika

Typiskt mammor...När min mamma är här i USA och hälsar på vänder hon upp och ner på hela huset och arrangerar det som hon vill ha det :-)
Moms will be moms will be moms :-)

2008-01-10 @ 18:06:14
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: haha, min mamma brukar alltid säga "var sak på sin plats"...

2008-01-10 @ 18:41:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0