lätta latta katta

jag tror att jag inte riktigt förstår det här. det finns nu mini-lätta i en ny förpackning. 2x100g "speciellt framtagen för små hushåll. nu är det slut på obekväma morgonar med härsket margarin i för stora förpackningar"
seriöst, var det här verkligen nödvändigt?
för det första, saker folk inte vill veta, men ett margarin håller sig säkert en månad efter bäst-före-datumet, för det andra, kan de inte åtminstone hojta lite om vad man ska göra med del 2, om man ska lägga den i frysen eller om den bara ska finnas där...
för det 3e, är det här verkligen ett problem? har det varit ett så stort problem att de nu tillgodoser efterfrågan?
jag fattar verkligen inte varför man lägger ner energi på det här, varför inte istället införa smöruthämtningsställen där man kan hämta sitt smör i en trälåda, man använder om och om igen? i valfri storlek.

nä ä, jag slänger mini-lätta-duo i soptunnan! (sverkers soptunna that is)

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
Alexandra

hihi!
Nu har jag lagt upp rapport om min barca-resa iaf! =)

2008-01-21 @ 18:33:41
URL: http://triquetra.blogg.se
Sarah

haha ja asså vilka nördar vi är=)
synd att du inte vann, men jag kommer säkert ha flera tävlinger (bara så jag får filma) hahah

Kram

2008-01-21 @ 18:36:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
anna

one blue dress cominp up!

...åhh..önskar det vore sant..
kram

2008-01-21 @ 20:15:45
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0