jag fortsätter plåga er, eller en gång är två gånger


så fick man sig en panikångestattack, även kallat irritationsattack, påväg till bussen.det är ju helt onödigt att duscha om det ska hålla på så bara för att man tänker tanken att man är lite sen till bussen. bisarrt, det kommer ju liksom alltid en ny buss...

image448


haha, nä, jag är inte nöjd med den här, nej. jag är fortfarande avundsjuk och handikappad. fick inte ens fram det jag försökte illustrera utan var tvungen att skriva... men så har man ju tålamod som en gurka oxå...

har inte börjat med tentan än, men jag har en fundering på att jämföra norén med tärningsspelaren... får se om det går att spinna vidare på... ska träffa Ri imorn så jag kan inte räkna med att jag får nåt gjort imorn iallafall...

så var man hungrig, men min spis är belamrad med knäckebröd och skorpor, eftersom jag använde ugnen igår, till att göra en skål och ja, var sak på sin plats är inte riktigt min grej tydligen... så jag får nog äta lite frukt istället...

puss och kram på er!

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer
Charlotte

Jag gillar dina teckningar - du har en egen cool stil!

2008-01-16 @ 16:36:35
URL: http://www.charlotte.nu
Tinnitussan

Wow! Har du gjort den häftiga bilden? Impad. heja, heja du!

2008-01-16 @ 19:00:23
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

hehe, så söta ni är!! sötsnosar där! men ni behöver inte, jag ser ju själv att det kanske inte är världens säkraste illustration... men ja, saknar man självkritik så plågar man andra med sina alster, helt enkelt.

2008-01-16 @ 19:33:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0