här hörs inte ett endaste pip

har stängt alla fönster och undrar om det verkligen blåser där ute. i natt gjorde det det. så pass att det överröstade tv:n, men nu hörs inte ett pip. och strömavbrott vill jag verkligen inte ha.

läste just igenom tentan. haha, jag råkade visst göra en jämförelse mellan författarjag som betraktare och en blind siare... vet inte riktigt hur jag lyckades koppla ihop det, men det är som det är med det. den är ju redan inlämnad liksom.

undra om de har det roligt där borta i sumpan. har just insett att jag inte varit ute på riktigt sen april. själv väljer jag mellan law and order svu och disken. förhoppningsvis kommer jag att kapitulera och spola upp diskvattnet, men samtidigt är jag fortfarande lika obstinat som jag var när jag befann mig i trotsåldern, så...

nä, nu ska jag hoppa upp från stolen innan jag slår mig själv i huvudet med en paddel.

puss och kram

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
//D.D\\

hihi... brukar alltid läsa och kommentera den blogg som pingat före min på tjejblog.se...

Det var du den här gången :) Hihi! Och den där kopplingen mellan författarjag som betraktare och blind siare låter lite smått intressant :) Ja, hur du kom fram till den slutsatsen alltså! :P

*kram*

2008-01-19 @ 20:53:51
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Barbamorsan

Samma här, blåste för det vilda i natt, huu. Jaha men det är väl bra att vara unik i sin jämförelse :) Jag tror tentan är bra!, jag vill att den ska vara det =) Ha det gott!

2008-01-19 @ 21:58:49
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
anna

kram på dig abbe!

2008-01-20 @ 03:21:29
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

//D.D\\: det är en sån kul idé det där, har tänkt härma dig flera gånger, men glömmer alltid bort... det där med den blinde, jag vet hur jag tänkte, att det är i nån helt annan bok där det finns nån som betraktar och heter samma som den här siaren, men jag kommer inte ihåg vad det är för berättelse, sen nånstans där tappade jag den röda tråden och satte ihop det lite fel, men, men...

kram till dig och alla andra!

2008-01-20 @ 11:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0