frukt är inte godis

jag borde naturligtvis göra något vettigt, i vanlig ordning, men istället sitter jag och googlar på olika lärares namn. och tipp topp och jippi när jag såg att min nuvarande lärare skrivit en artikel om just den boken vi, min grupp, ska redogöra för på fredag. en förtätat läsning, har han gjort av den boken. okej, att jag förstår att han har läst all litteratur han valt till litteraturlistan, men det är bara att räkna med en och annan tillrättvisning, känns det som, haha...

har börjat tröttna lite på csi-miami. blir helt provocerad av den där lilla tomten horacio cane. och undrar även lite om den skådespelaren kan göra andra roller; han är liksom så fastvuxen i horacio.
"Frank the tide is rising and we have a sinking crime scene."

puss och kram

pyttis har förresten en tävling i sin blogg, där man kan vinna hennes urtjusiga design!


Andra bloggar om: , ,




Kommentarer
Charlotte

Håller med - frukt är inte godis, då skulle man längta efter att komma hem ikväll och trycka i sig en påse äpplen. Trevlig helg!

2008-01-11 @ 17:09:40
URL: http://www.charlotte.nu
leopardia

charlotte: nope, det är det banne mig inte!

2008-01-11 @ 18:41:00
Annika

Nej, det är det inte...för man längtar sig sällan yr efter en apelsin, även om dom är goda...Däremot kan man längta sig yr efter svenskt smågodis.
Det gör jag nu....

2008-01-11 @ 20:47:00
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: men då undrar jag genast vad det är som är så speciellt med svenskt smågodis? eller är det att det inte finns smågodis i usa?

2008-01-11 @ 21:27:47
Annika

PRECIS!!
DET finns INTE!!!
Godiset här är inte speciellt gott.
Alltså, det finns inget som svenskt godis...OCH man kan längta sig knäpp efter det ibland.
Inga svenska vänner i USA
bjuder på det heller eftersom ALLA vill ha det för sig själva...Så jaaa...

2008-01-12 @ 14:48:59
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: men så märkligt, ett land utan smågodis...! om jag hamnar i dina krokar nån gång så lovar jag att ha resväskan full av smågodis att dela med mig av!

2008-01-12 @ 17:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0