djävulen i mig såg visst till att jag somnade om


att lägga sig i soffan och läsa platon, kan för min del, bara resultera i en enda sak. just det. jag sitter här helt nyvaken och undrar vart dagen tog vägen och om jag ska se bridget jones, carolina gynning eller kela med platon igen.

blev utmanad av charlotte. jag har ju gjort den här utmaningen en gång, och den går ju att kika på här. men jag kapitulerade ändå och jag den igen, fast med temat film.

Reglerna för utmaningen ser ut så här:
Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

1. filmen Grease är nog den jag har sett flest gånger av alla. och då snackar vi inte hundra gånger, vi snackar inte två hundra gånger utan närmare en miljard. jag älskade den redan som 6åring.

2. jag anser att keanu reeves röst kan göra en film sevärd.

4. jag har inte sett sagan om ringen (annat än som tecknad). jag försökte. 4 gånger, men somnade varje gång, till slut gav jag upp.

5. jag tycker att titanic är en film som tar första priset i alla kategorier för vad en dålig film innebär inkl vad det gäller soundtrack.

6. när jag såg benny&joon (m. bla johnny depp), var jag ensam i biosalongen och bölade som en tok. vaktmästen eller nån, kom in och frågade hur det var med mig ett par gånger.

7. jag dubblar den här; jag älskar några sk skitfilmer så som cry baby och sökarna. och anser att sökarna är en av de bästa svenska filmer som nånsin har gjorts och att de som inte tycker det bara inte förstår den...

alla som vill får haka på helt enkelt...

puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
katrina

mm usch blev verkligen så förbannad!

kram

2008-01-22 @ 19:56:32
URL: http://Kattyy.blogg.se
Melina

svar: jo, men visst är det så! Utan självförtroende kommer man inte långt.. Och dessutom är vi alla jävligt bra på ett eller annat sätt ;)

2008-01-22 @ 19:58:08
URL: http://melinaa.blogg.se
Charlotte

Keanu Reeves röst - har jag aldrig tänkt på. Får gå hem och sätta på Matrix och blunda.

2008-01-24 @ 15:59:42
URL: http://www.charlotte.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0