det där med vuxenpoäng, då'ra

undra hur många vuxenpoäng jag klirrar in på att gå runt i allvädersstövlar... hellre bekväm än snygg. förrymd mentalpatienten har äntligen fått ett ansikte. och mamma sa att jag såg ut som en bonde... aaaah, ge mig fötter tåliga nog att gå i klackar... aaaah, ge mig 1999! ge mig ungdom, jag byter mitt kungarike mot ungdomens källa!

undra om man kan bli allmänbildad utan att läsa... en gång i tiden älskade jag filosofi, nu blir jag bara provocerad av alla gamla gubbar, som ansåg sig ha rätt att tycka en massa skit.
jag tänker - alltså finns jag.
men ojdå, så fiiinurligt av dig. men kanske inte så länge till va?!
på nåt sätt är det lite tråkigt att de alla är döda, så att man inte kan hetsmaila dem ett och annat, så där på fyllan till exempel...

och så äääntligen - godkänd på 3e delkursen. pjuh. för seriöst, det hade kunnat gått helt åt skogen - åtskogengå, helt enkelt...
och i helgen är det läsa lars norén som gäller och tenta skrivning. det är ett knas att jag inte lyckats googla fram norrens mailadress, så att jag kunde maila och fråga vad hans bok egentligen handlar om...

oh well, puss och kram på er!

Andra bloggar om: , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0