ännu en lista

jag sitter fortfarande och försöker minnas förra året. eller, ja, jag har ju gjort massa annat sen sist jag funderade, men oh well. nå, jag tänkte att jag snor den här listan hos citty.se och ser vad jag lyckas formulera förs var...

två noll noll sju, vart har du tagit vägen nu!
(förövrigt är jag från bergslagen och vi kan inte skillnaden på var och vart, allt är vart där)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jupp, jag dök med tuber, reste med Ka, körde bil utan körkortstillstånd, äter selleri numer
Höll du några av dina nyårslöften? hade nog inga löften, men annars så brukar de inte vara så allvarliga och mycket lätta att hålla, som tex i år ska jag inte dansa balett med uffe larsson... osv...
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? mjae, bekanta mer bara...
Dog någon som stod dig nära? nepp, eller det dog väl ett par i lost...
Vilka länder besökte du? thailand
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? mer av ett liv, eller aktivt liv iallafall...
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? det finns tillfällen, men vilka datum, det har jag glömt bort...
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? dykningen var verkligen mer än bara fiskar och rev. det var tillit, framför allt till mig själv, som jag upptäckte... för fiskarna sket jag i mer eller mindre, jag var mer upptagen av mig själv och att jag faktiskt dök...
Största misstaget? hmm, har jag gjort några katastrofala misstag förra året?! det är nog mer saker som jag _inte_ gjorde...
Har du varit sjuk eller skadat dig? nä, inte mer än skrapsår och hjärtekross och sånt...
Bästa köpet? oj, för en shopaholic är sånt omöjligt att svara på... måste verkligen tänka efter där... carl-johan vallgren-biljetten var verkligen värd pengarna!
Vad spenderade du mest pengar på? skor och kamera
Gjorde någonting dig riktigt glad? jag blir alltid glad av mina vänners otroliga omtanke och att de finns kvar efter allt... och min familj... men att jag sparkade mig i röven och började plugga och att rättegångsskiten är över är något riktigt trevligt...
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? no woman no cry med bobban m.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare
Vad önskar du att du gjort mer? rest, målat, fotat
Vad önskar du att du gjort mindre? slöat
Hur tillbringade du julen? med mamma, pappa och brorsan
Blev du kär i år? jag blir kär i allt och alla hela tiden....
Favoritprogram på tv? antikdeckarna, du är vad du äter, antikrundan, heroes, sex and the city
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? hmm, jag vet inte om jag hatar nån, även om jag råkade säga att jag hatar hon som leder programmet ekg...
Bästa boken du läste i år? hjalmar söderberg - doktor glas
Största musikaliska upptäckten? mja, sisådär, men säkert och oh laura
Något du önskade dig och fick? jadå, jag är så bortskämd. och magnus betnér *suuuuuckar drömskt*
Något du önskade dig men inte fick? ja, men då får man strunta i det eller fixa det själv
Årets bästa film? pjuh, jag måste nog säga music and lyrics och ja, då kan man räkna ut att jag har sett rätt många filmer jag inte gillat särskilt...
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? jag minns inte vad jag gjorde den dagen exakt...
De bästa nya människorna du träffade? mina kursare och lärare är helt okej, bättre än okej...
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2007? man tager vad man haver
Vad fick dig att må bra? att börja på ny kula
Vilken kändis var du mest sugen på? julian mcmahon, eftersom jag upptäckt att kanal 9 sänder profiler
Vem saknade du? fel person.
Favoritmånad? jag gillar alla :)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, en resa till new york och en biljett till oscarsgalan.

Andra bloggar om: , ,


Kommentarer
Alexandra

JULIAN MCMAHON ÄR MIN! ;)

2008-01-12 @ 21:26:56
URL: http://triquetra.blogg.se
leopardia

alexandra: haha, nääää, julian är min min min ;)
men okej, jag kan dela, varannan vecka då...

2008-01-12 @ 21:31:10
Citty

Gör så du ;)

2008-01-12 @ 21:56:10
URL: http://copyright.blogg.se
Emma

Håller med om att Sex and the City är bra

2008-01-12 @ 22:50:43
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se
Linda

Denna fyllde jag också i (i slutet av december)... Jag är lite nördig och tycker det är skoj att läsa främlingars listor faktiskt, haha :)

2008-01-12 @ 23:30:19
URL: http://songbirdie.blogg.se
leopardia

emma: tillochmed bäst faktiskt ;)

linda: haha, äh, det är inte nördigt, det är tufft :)

2008-01-12 @ 23:45:40
panki

Villken bra lista, tänkte sno den först, men sen kom jag på att eh, mitt år känns bara som en stor minneslucka typ. Så jag hoppa det.

2008-01-14 @ 12:41:57
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: sno den och försök tänka ett tag... för mitt år
känns oxå som en enda stor minneslucka, kommer inte ihåg nånting...

2008-01-15 @ 20:18:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0