någonstans gick något väldigt fel


Åh nej, jag tar nästan fel på person!!

image507bild från

image506 bild från

okej, jag förstår verkligen att man vill fotas av stern, jag förstår verkligen att man vill fotas som marilyn, men jag tycker lite att ska man göra det så ska man antingen göra det som sig själv, eller så ska likheten vara slående istället för att det ser ut som man blivit doppad i en färghink; concealer i all ära, men man behöver ju inte lägga dit ljusa ringar istället för de mörka. Men det är ju inte Lohans fel. Utan det jag saknar är knock-outen man drabbas av när man ser MMs bilder.

puss och kram

Andra bloggar om: , ,

Bio, bio, bio: Den där Debbie tävlar ut biobiljetter, så klicka häääär och var med du oxå.



Kommentarer
anna

ja detta var bara sorgligt upprörande..

men jag är kanske egentligen mest upprörd över fotografen själv..som kom med denna idé..

2008-02-19 @ 01:00:45
URL: http://pyttis.blogg.se
Andreas

Ja, det är inte lätt när bloggen man skriver för promotear dom mest ointressanta bloggarna.
Varför?!?!
Dom om några behöver ingen mer reklam.

2008-02-19 @ 01:09:28
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
E

Ja Marilyn var ju också helt drogad men ser fantastisk ut ändå. Urk på burk för Lohan...

2008-02-19 @ 10:07:57
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

Undrar oxå hur fotografen tänkte... Undra om Lohan själv är nöjd...

2008-02-19 @ 13:26:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0