men idag är det ingen mobilblogg iallafall


Haft föreläsning, hämtat tentan, glott på Cold case, slocknat i soffan, surfat, ätit en semla. Jahapp.

För er som inte läst metro, så surfa in på deras hemsida eller klicka här. Där står det om att konstfack anordnar en klädbytardag. För varje plagg man lämnar in så får man ta med sig ett "nytt" därifrån. Ungefär. Miljövänligt, ekonomiskt och en rolig idé.

På tentan stod det inte så där jättemånga kommentarer. Att jag kunde tänka på att disponera tydligare, men jag vet inte riktigt vad han menar med det. För visst var den redan styckeindelad ordentligt. Jag tror iallafall att det stod disponera, men han skulle ju kunna skriva lite tydligare, men, men. Sen var det en kommentar som inte hade nåt med tentan att göra utan bara lite info om warhol. Något bra och något om min muntliga presentation och och att jag kunde ha utvecklat genusdiskussionen lite mer, eftersom den var intressant. Haha. det var den där röda tråden jag tappade helt där i mitt rus av energidryck och kaffe. När jag jämförde Norén med en blind siare och sen kom in på kön. Det gick ju ihop iallafall, även om det kanske inte riktigt blev som det var tänkt från början. Men han är en bra lärare. Och schysst. För han avfärdar inte saker man säger bara för att de är fel utan han försöker alltid sätta sig in i hur man tänkt först, vilket gör att man törs, eller iallafall jag, säga dumma saker oxå, för att få dem testade. Det blir lite lekfullare då. Men nu börjar nästa tentaskrivning. jippi.

Och om ni undrar varför jag mobilbloggar när jag är hemma, så är det för att jag är för slö för att föra över bilderna till datorn. Jag vet inte hur man kan vara det riktigt, men jag är tydligen där. Därför är det enklare att ta kassa bilder med mobilen än lite skarpare med vanliga kameran. Stört.. Jo, jag håller med.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Karolina

Önskar dig en trevlig alla hjärtans dag! Tvättnötterna borde komma på posten idag!

2008-02-14 @ 09:48:53
URL: http://river.webblogg.se
panki

Hahahaha du borde lämna tillbaka tentan och skriva en komentar: Skriv tydligare tack!!!

2008-02-14 @ 09:50:14
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

karolina. Tack :) det samma!

panki: haha, ja, det borde jag. banne mig.

2008-02-14 @ 19:26:04
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Barbamorsan

Verkar vara en toppen lärare ju, mer av den sorten hade nog inte skadat. Jag har också kört "mobiltricket" men nu försöker jag att ta det från kamera.
Haha jag har nästan kommenterat sönder dig i dag känns det som.
Trevlig helg i alla fall!

2008-02-15 @ 08:46:58
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

Barbamorsan: han är toppen, faktiskt. jag ska börja ta med kameran jag oxå, haha. snart... ;) trevlig helg till dig med :)

2008-02-15 @ 21:11:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0