lite sysselsättning liksom

snodde en lista av linda, tror jag minsann att hon heter, eller kallar sig iallafall för... jag borde naturligtvis plugga, för jag har inte läst nånting den här veckan, men, men...

1. Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?

oj, alltså... jag skulle kunna flytta utomlands. barcelona liksom. men jag vill nog kunna återvända, så jag undrar lite varför jag inte skulle kunna åka och hälsa på i sverige eller flytta tillbaks om jag ville, så nä.

2. Skulle du kunna i någon situation mörda någon?

barmhärtighetsmord, visst kanske det...

3. Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?

det skulle inte hända, eftersom jag inte ser på mina bästa polares partners på det sättet..

4. Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr?

hmm, jag använder ju vänster tumme till... hmm.. ingenting, den ligger på mellanslagstangenten, men jag trycker med höger, så... men nä, vad skulle jag göra med 200tusen liksom?!

5. Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?

haha, sån märklig situation. att han inte skulle ha berättat det liksom. jag skulle väl inte göra nånting, möjligtvis hålla en monolog om hur kass porrfilmsbranschen är... och fråga om han känner serung...

6. Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon?

givetvis. om det gav fred på jorden, så hej då liksom. tex.

7. Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok?

haha, jepp! jag är ledsen, jag vet att det är fel, men...

8. Du är hemma ensam. En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefonen. Skulle du släppa in den personen?

bli väldigt fundersam över varför han/hon sprungit upp för massa trappor, och funderar på vad han/hon skulle med telefonen till? slå ihjäl mördaren då eller? nä, jag skulle nog inte ens öppna dörren faktiskt... så jag skulle inte få reda på att nån blev slaktad i min port förrän dagen efter...

9. Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?

om det fanns kontaktuppgifter i skulle jag ringa upp personen i fråga...

10. Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?

haha, haha, nä... haha... verkligen inte. så bisarrt.

11. Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig?

ä, um, a, shit. nån form av legitimation kanske skulle vara bra att ha med sig ut...men jag vet faktiskt inte, jag älskar alla mina ägodelar...

12. Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien, 40 människor i din skola eller din bästa vän?

min bästa vän. jag är ledsen, men lite ska de väl ha för att de orkar vara vän med mig....

13. Din bästa väns pojkvän/flickvän är otrogen mot henne/honom. Du gillar din väns partner väldigt mycket. Skulle du berätta för din vän att hennes/hans flickvän/pojkvän var otrogen mot henne?

ja. utan tvekan. och jag skulle inte gilla henne/honom särskilt mycket längre ifall han/hon var otrogen mot min bästa vän, så...

---

Andra bloggar om:



Kommentarer
Ellinor

Ja vilken bra idé, så kan man vinna en vintage nagelfil!

2008-02-06 @ 00:24:09
URL: http://sharpen.blogg.se
anna

men du är du och du är underbar. Du är du med din underbara stil och du är ett original!
pussa!

2008-02-06 @ 01:00:44
URL: http://pyttis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0