Kaffe är gott!

Jag har lyckats brygga världens godaste kaffe. Vet dock inte om det var för att jag la choklad eller kanel i filtret, men gott är det iallafall.

Haha, jag insåg nyss att jag verkligen börjat gena på min promenad. Vadå missuppfattat syftet med det hela?!

Idag är sista chansen att skriva på tentan. Den där historien jag inte ens börjat med. Behöver inte gå in på hur trött jag blir på mig själv. Hur trött jag är på mig själv, för idag är jag naturligtvis galet trött och vill bara sova.

OK sålde ingen frukt. Inga bananer till min smoothie. Fast jag ska inte klaga över det, för jag såg inte till några pringles heller, så då slapp jag köpa det oxå.

Nä, nu är det, ähum, frukosttajm då.

puss och kram

Andra bloggar om: , , ,


Jag är med och tävlar om ett ett väldigt fint myspaket sponsrat av t4u.se. Jag hoppas verkligen att jag vinner det! Tävlingen arrangeras av JunitjejLäs om tävlingen. Jag tycker att du också ska vara med och tävla! Kom ihåg att du har ingenting att förlora.  Skynda dig nu och var med, du har bara fram till torsdag den 21/2 kl. 20.00 på dig.




Kommentarer
Annika

Mums, låter sdom ett supersmaskigt kaffe.
Jag fattar inte att kaffe och te är godare vissa dagar.
Vissa dagar är helt enkelt goda kaffedagar och goda tedagar...
Ska nog prova att lägga lite kanel i nästa ggn jag brygger mig lite kaffe.

2008-02-21 @ 16:40:45
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Alexandra

hihi. inte bra o fuska på motionsspåret ;)

2008-02-21 @ 20:01:30
URL: http://triquetra.blogg.se
Hanna

Kanel i filtret alltså. Kanske måste beprövas...

2008-02-21 @ 21:02:12
URL: http://hannasplats.blogg.se
leopardia

annika & hanna: Låt mig höra vad ni tyckte, om ni provar.

alexandra: hehe, nä, helt onödigt ju.

2008-02-22 @ 00:12:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0