ingen vill veta vart jag köpt min tröja

bland hm's kampanj mot aids valde jag chicks on speed och rufus wainwrights design. hade gärna köpt ziggys till fido när hon fyller, men den var slutt. good charlottes var snygg oxå, men annars är jag nöjd. scissor sisters var det väl eg jag var ute efter, men såg inte till. men aja. bara jag fick shoppa var jag nöjd. ungefär.

image483

fick ett paket kondomer med oxå. jahapp, tydligen ser jag ung ut, för kassörskan trodde att jag av nån anledning skulle tycka att det vore pinsamt. problemet är väl snarare att jag inte vet vad jag ska göra med dem, alla jag känner är ju stadgade...

köpte även en kjol för 25spänn, en blus från wera sthlm på åhléns, kallingar till pappa, jox på lagerhaus, jox på bolagret och nu vankas snart mat och efter det en semla. jag har det bra jag. just ja, borde plugga.

fick tag i en rolig ordlista på loppisen. och en bok om hur man ljuger med hjälp av statistisk. älskar gamla böcker.

förresten jaaa, att köpa saker jag behöver och endast det... äh.

puss och kram


Kommentarer
Alexandra

åh. snygga. kanske måste gå t hm en dag då. Nu har jag fått hem en liten valp :D

2008-02-02 @ 18:55:05
URL: http://triquetra.blogg.se
Barbamorsan

Hihi ja du har verkligen shoppat loss ser jag, hmm filmen från 71 är de den dom spyr så i tro. Ha det gott!

2008-02-02 @ 20:05:31
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

barbamorsan: hehe, ang filmen, har ingen aning. jag får väl ja, titta på den nån dag...

alexandra: din hund äger! absolut sötast.

2008-02-02 @ 20:47:26
Maria

Måste också plugga.. idag måste det bli av.. är ju ledig hela dan! :)

2008-02-03 @ 08:46:32
URL: http://mariapettersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0