det som tar knäcken på en


Usch, jag är verkligen kass just nu. Jag orkar inte läsa, svara eller kommentera. Och varje gång jag försöker se This is England, så somnar jag.

Den här oscarsgalan tog knäcken på mig tydligen... Och i tisdags fick jag en helt uuuunderbar massage av Helena på Sparadiset. Inget fjösande där inte. Men shit pommes frites, vad jag däckade av den. Att inte vara spänd gör tydligen att jag glider omkring som en slinky rakt till soffan. HELA TIDEN. Jag sitter och ser mig omkring och orkar inte med det vakna livet.

Igår slocknade jag till Martha Stewarts show, när den nu sänds, halv sex på eftermiddagen?! Sen sov jag natten igenom. Men jag hann tänka att jag måste leta på receptet till Devil's food cake och att Martha påminde om Freud. Helt i avsaknad av ödmjukhet och självdistans. Och att det var ett mycket märkligt program.

Och så sitter jag här och har just slängt iväg en youtubelänk till H. Mohaha, det var alcazar!



Men jag orkar inte vänta på svar, jag är helt väck. Och nu får det vara färdigtjatat om det.

puss och kram



Kommentarer
panki

Hehe, kanske skulle gå på massage lite mer regelbundet :-)

2008-02-28 @ 11:17:47
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0