design: anna larsson

eftersom hon är bäst och bara gör grymma saker så;

image489





Jag försökte faktiskt teckna en illustration, men det blev för svårt. Naturligtvis skulle jag ju ha jackan uppknäppt. Och jag tyckte att frisyren som följde med var snygg helt enkelt. Naturligtvis med en Marilynväska. Funderingar på ev svarta strumpbyxor med röda nätstrumpbyxor över, men det får visa sig vid fikatillfället ;)

(aah, nä, jag äger inte sakerna på bilden - än)

puss och kram

Andra bloggar om: , ,

MEN anna larssons design kan ni antingen köpa via henne själv/bloggen eller oxå hos modemecka. Så gör det!


Kommentarer
Alexandra

haha. ja visst var det lite roligt. ;) Du blev min 1000e kommentar. Coolt!

2008-02-12 @ 08:19:14
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0