Leopardiabloggen kapad

Tjenare gänget! Fidel här.
Minicoco ligger på soffan och orkar inte blogga i dag så jag får rycka in...

Vi har lyckats vara ute och motionerat idag. Solen sken, fåglarna kvittrade och rimfrosten gnistrade. Det var lite gnäll till en början men slutresultatet blev +12000 steg. Lilltjejen har trots allt lite sisu ibland.

Jag torskade på att diska en jättedisk igår kväll medan familjen vilade framför dumburken. Jag tror jag blev lurad... Jag hade dock Julieta Venegas MTV unplugged laddad i min Sony Ericsson Walkman-mobil så det gick bra ändå. Måste nog skaffa denna konsert på DVD.

Och när vi ändå trillade in på ämnet musik så måste jag passa på att rekommendera La Oreja de van Gogh. Jag får erkänna att jag var lite tveksam när Amaia lämnade gruppen men Leire gör ett bra jobb. Kanske det jag lyssnar på mest när jag till vardags står i gruvan och löneslavar. Den som ändå finge plugga konsthistoria...

Nu verkar någon här ha fastnat framför Körslaget på tv. Jag är lite osäker på om jag förstår men jag antar att det är bra att våra (kända och okända) kändisar/programmledarelit har något att göra ibland. Programmet sänds i alla fall i en kommersiell kanal.

Saludos desde La Habana!


Kommentarer
Maria Byström

Körslaget verkar läskigt tycker jag ;-)

2008-12-27 @ 22:03:23
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Blackart

Um. God jul såhär i lite efterskott. Från kakmonstersektens ledare, i egen hög person!

2008-12-28 @ 20:22:53
URL: http://www.hysteri-blackart.blogspot.com/
leopardia

maria: hehe, ja, jag missade slutet dock...



blackart: oh, kakor! god jul! mmmm, kakor!

2008-12-28 @ 21:15:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0