Glada fötter

Jag har, sedan en tid tillbaka testat Bodystars Miracle Foot Repair. Och i dessa tider kan jag ju säga att detta är ju den ultimata julklappen.

På deras hemsida står det;

Fotkrämen som får dina fötter i fin form och kännas som de vore 10 år yngre.


Och det är sant. Det känns jättemärkligt att säga att fötterna känns yngre, men de gör det. De blir till babyfötter.

Min mamma, som är 68 år, konstaterade - när hon var medtestare tidigare i år - att det här är den bästa fotkrämen hon någonsin har provat. Och själv, ja, jag saknar ord. Jag vet att jag låter helt köpt och frälst på samma gång, men mina fötter är så nära himlen man kan komma, tack vare denna kräm.

Nå, till lite viktigare saker. Priset ligger på 246 kr. Dyrt, kanske någon tycker, men tuben är även den största tub för fotkrämer jag sett. Den är nära 20 cm hög, med lock. Man kanske kan gissa att den iallafall räcker ett år, utan problem.

Doften är åt mentol-hållet, jag antar att det är aloe veran som doftar. Ni vet, det doftar lite som linement. Och det är helt okej, den doftar fräscht, helt enkelt.

Finns det då något negativt med denna kräm? Jo, den innehåller mineraloljor, vilket jag brukar vara helt emot. Men, jag kan inte hjälpa det, jag tänker leva i förnekelse och fortsätta njuta.

Betyg. 5/5

För mer info: Bodystar.

(ps. Ett exemplar av den här krämen kommer att bli min julklapp till mamma)

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Panki

Åh, jag har länge letat efter den ultimata fotcremen!

2008-12-15 @ 22:02:59
URL: http://pancake.webblogg.se/
Maria Byström

Den perfekta fotkrämen får kosta vad den vill. Kul med ett för mig okänt märke. Det ska kolas upp :-)

2008-12-16 @ 11:05:02
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Hanna

Är det inte märkligt att gå runt på så unga fötter? Du kanske går fel i dina fötters naivitet...

2008-12-16 @ 16:31:48
URL: http://hannasplats.blogg.se/
dess

weei shyst kräm.



hittatde inga skor idag. jag är på vädligt dåligt humör....suck. hatar skor.



o du, jah har inte heller fått betyg... hon måste ha svamlat för de brukar ju skriva när betyget kommit in.

2008-12-16 @ 19:54:20
E

En perfekt julklapp till sig själv;)

2008-12-16 @ 20:18:56
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0