Mitt i röran

Jag sitter här med en tom julklappspåse large och massa plock strött över golvet. Jag känner att jag fortfarande inte riktigt har en susning om vad som ska ner i den där påsen... Men imorn hamnar den i låddan iallafall...

Jag är lite seg på att blogga och kommentera och allt annat som hör internet till. Eller Lottens julkalender hänger jag vid/på/i/med/över/under mest hela tiden... Medan jag tänker att jag borde läsa den där boken om hinduism... och den där boken om visuell kultur.... och den där... och den där... Men, men...

Jag har fått komplimanger för min redovisning i den här gruppredovisningshistorian. Det är snällt. Även fast jag misstänker att det är till följd av någon form av sympati/medlidande.  För sanningen är att jag mest svamlade, hade ner pennor på golvet och glömde bort massa saker, som kanske borde ha förklarats. Dock får man inte godkänt för att man är cool. Synd tycker jag.

Jag har även sökt en extra kurs till våren. En kurs som inte alls har med min utbildning att göra. Vet dock inte hur jag ska palla den riktigt, så mycket som jag... ähum... sover nu, men jag vill dna-testa mig själv, så jag har som ambition att iallafall gå dit. En av mina kurskamrater har sökt en extra kurs om dinosaurier. Det är ju de där udda kurserna som är roligast.

Puss och kram!



Kommentarer
Petra C

Vad spännande. :)

2008-12-10 @ 08:14:34
URL: http://petracanberger.blogspot.com/
Maria Byström (Tinnitussan)

å, jag älskar udda kurser. klart du klarar det ;-)

2008-12-10 @ 09:21:42
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0