lite snabbt

Idag har jag ätit grönkålssoppa med ägghalvor, på Klara Soppteater. Jag har fikat med darlingarna Prinsessan Leia och Pannkakan, jag har varit på bio och sett Låt den rätte komma in.
Av Pannkakan fick jag både julmust och julklapp. Trots att det var hon som sa att inga julklappar skulle bytas. Jag sitter här och sneglar nyfiket på klappen, men den är så fint inslagen så det känns som synd att slita upp den. Alla paket är iofs fina, men iallafall... Snegel snegel....

Filmen. Men jösses vilket skräp! Jag är helt fascinerad över att det finns folk som tycker att det här var bra. Jag antar att den kommer att plocka guldbaggar, men nääää, nån måtta får det vara. Och läskig är ju det sista den var.

Jag måste hoppa show and tell idag, ska försöka göra det imorn...

Puss och kram




Kommentarer
Maria Byström

Hahaha. Jag dissar också filmen å det grösta. Znark. Men grönkålssoppa är mumsmums

2008-12-20 @ 12:48:22
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
panki

Hehe, men d e bara en liten Jossangrej som du skulle fått ändå, å nu råkade d bara vara ju så... :-)

2008-12-20 @ 13:08:43
Tess

Hahaha! Filmen suger verkligen! Usch vad besviken jag blev när jag såg den. Kram

2008-12-20 @ 13:55:30
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Petra

Hahaha, kul inlägg =)

2008-12-20 @ 20:38:51
URL: http://egokick.blogspot.com
leopardia

Tinnitussan: soppan var mums och stämningen var prima :) filmen var mest bara märklig...



panki: puss :)



tess: JA! skitsugig film ju, haha. Fast fotot var bra och jag är för all del glad att jag sett den, för jag var bra nyfiken på vad alla pratade om - även om jag förstår ännu mindre nu, hehe ;)



Petra: ;) *



2008-12-20 @ 23:23:14
Fido

Har du last boken? Tror det ar en fordel om man gjort det innan man ser den. Vilket ju ar ratt knappt, for sa ska det ju inte behova vara...

Jag gillade den iaf! :D

2008-12-22 @ 23:19:14
leopardia

Fido: nepp, har inte läst boken, kommer inte att göra det heller, haha

2008-12-25 @ 21:46:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0