Hemma hos diktatorn





Jag måste ju bara visa att jag är stolt innehavare av Hemlisbloggartröjan. Tack Lotten!

Så stolt att jag faktiskt delade ut julklapparna iklädd den och ja, lite andra plagg...










Jul har det varit och jag vill önska alla en god fortsättning.
Jag väl inte gjort så mycket spännande här i Bergslagen nej, men ey, det är ju tid kvar. Var ner en sväng på stadens gator och torg och gluttade lite i butiker. Det finns en loppisaffär här som är så smockfull med grejer att man tror att väggarna ska sprängas... Jag tänkte att jag skulle ta mig dit någon dag och kolla böckerna. Det är nämligen så att de står och ligger huller om buller och det finns ingen ordning alls, men jag är säker på att man kan hitta sig ett fynd där och ja, jag har tålamod jag...

Annars ska jag baka. Och plugga. Och läsa.



Jag fick bland annat denna coola bok i julklapp... Och bakom den ser man, förutom en chokladkaka, en annan julklapp... Nämligen en ritplatta. Jag är verkligen superglad! Nu ska jag illustrera och kludda och leka och ha mig varje dag. Yes! Nu är jag absolut ingen konstnär eller har någon direkt kunskap eller talang, men det är ju roligt att upptäcka att det går att lära sig saker man aldirg kunnat tidigare, som att till exempel rita contrapposto. Vilket jag inte kan än, nej, hehe...

Men nu ska jag försöka se någon brittisk deckare som går på tv:n.
Puss och kram



Kommentarer
Maria Byström

Låter som du haft och har det jättebra :-) Häftigt med en ritplatta!

2008-12-26 @ 10:53:48
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

maria: jupp, jag har bara haft det bra :) det ska bli kul att leka med plattan iallafall :)

2008-12-27 @ 21:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0