så nu tar jag mitt svärd och går

Det börjar bli dags att krypa till kojs, som det så vackert heter. Har dock fått syn på en serie jag helt missat. Burn Notice. Vet inte alls, men jag tänkte ge den en chans. Jag försökte ge mig på The Middleman tidigare, men jag ... okej, jag gillar Batman, som tv-serie, men annars gillar jag väldigt sällan sånt som baserar sig på serietidningar...



Jag föredrar ju liksom att vara min egen superhjälte... Kanske är därför...

Nu önskar jag dock god natt och håller tummarna för att vi alla ska vakna pigga imorn. Jag har ju iallafall hälften av mitt halva kilo center kvar, så det blir en lämplig nattasnack.

Puss och kram

Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
//D.D\\

Ja, jag såg också det där om "Drick kaffe och må bra"... Snacka om dubbla budskap!? Blir snurrig som bara den kring allt det här om hur man ska må som bäst, så... Ah well, det inhandlades en ny kartong med cappucino idag i alla fall! :P Precis druckit en kopp och jag tänker inte vara utan min cappucino inte... hehe!



Kram.

2008-08-25 @ 16:10:59
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
//D.D\\

Mmm, det är ju inte supernyttigt direkt, men gott som bara den! Har "sparat" in på annat istället, så det här snabbpulverkaffet ska jag allt få unna mig. Någon gång i veckan i alla fall :)



Kram.

2008-08-25 @ 17:46:41
URL: http://som förra gången... :P


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0