lill-babs rockar

Jag har ju tidigare berättat om min pappas, vad ska man säga, hat till Martin Timell. Eller hat, kanske är ett starkt ord bara för att han börjar svära och lämna rummet så fort Martin dyker upp i tv-rutan... Hur som, sitter jag nu och kollar på Ett herrans liv där Lill-babs är med och blir påmind om att min far avskyr även Lill-babs. För att hon svettas, är hans anledning... Hehe, vilket är lite lustigt att han fått en dotter som avskyr att duscha... Nåväl, nu sitter jag här och funderar, samtidigt som jag kollar, ifall det är så att papsen stör sig på folk som är de där mystomtiga, folkkära artister/programledare. För helt plötsligt har han fått tokspel på Ernst, för att kameran i hans senaste serie 'far och for och klippte och hade sig'... Jag förklarade ju att 'jo, det är jobbigt när man är gammal och inte hänger med i de nya programformaten'... Men åter till Barbro - hon är fasiken cool, som hela tiden, genom hela sin karriär varit helt öppen mot pressen och ändå lyckats hålla det på en ptja städad nivå och inte bb-lindas nivå...

Jaja, heja lill-babs!


Andra bloggar om: ,

hahaha, nu är barbro inne i dataspelsaffären och vill ha en nytänding i sitt spelande...



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gumman..kanske beror det på att jag är lite småfebrig..kanske på grund av sms..eller enbart på grund av dig men jag fick en tår av den kommentaren...



tack för så söta ord!!

masa kram!

2008-08-18 @ 23:13:12
URL: http://pyttis.blogg.se/
Petra

Absolut - heja Lill-Babs säger jag också!

2008-08-19 @ 06:04:57
URL: http://egokick.blogspot.com
E

Hon tycker ju att allt är så fantastisk hela tiden. Man blir ju direkt misstänksam. Tänk att hon varit gift med Lasse Berghagen. Det var ju uppenbarligen för mycket även för dom;)

2008-08-19 @ 09:44:37
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

Anna: men det är sant.



petra: jajamensan :)



E: haha, som ernst! det är så härligt!

2008-08-19 @ 12:24:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0