kylskåpet har vaknat

Jag tillskriver yogan mitt sinnestillstånd när jag vaknade. Jag vaknade pigg. Helt otroligt. Nu börjar jag iofs sacka av, men det kan bero på att det är dags att ta sig iväg på nästa yogapass, vilket inte känns så där överdrivet kul, men, men... Jag är stenhård på att vi ska gå nu. Vi ska ju må bra!! Jag och pannkakan!

Har fortfarande inte pluggat nåt, jag läser Fjärlien i glaskupan istället. Den är lagom lättläst och tevlig som färdlektyr. Dock kommer den att ta slut idag, så då blir det väl kurslitteraturen. Suck. Och blä. Tänk att det finns folk som skriver så otroligt många tråkiga texter. Bara det är ju iofs fascinerande.

Nä, dags att dra.

Puss och kram

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
tess

jatittar in å önskar en trevlig lördag. //Tess

2008-08-30 @ 12:03:43
URL: http://tess701.blogg.se/
Annika

Yoga har jag aldrig provat. Vore på sin plats kanske.

Ha en fin dag idag!

2008-08-30 @ 15:15:06
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

tess: hoppas att du oxå fick en trevlig lördag!



annika: det är nog värt det, om man orkar....

2008-08-31 @ 11:36:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0