kanske lite styrka idag då

Migrän, migrän, migrän. Fast det visste jag ju att jag skulle få förr eller senare när jag kommit hem och slappnat av. Kruxet är väl att man inte gärna vill trycka i sig tabletter på fastande mage och att man är bra osugen på att äta nåt, så tydligen sitter man hellre och fortsätter ha migrän. Nog för att tabletter sällan hjälper, men jaja.

Min basilika blir uppäten av nåt som inte syns. Inget kul alls. Min chokladkrage får ett nytt blad, varpå ett annat dör. Min gräslök kommer nog inte överleva vintern, den ser så klen ut. Tur att jag har en kaktus mitt i allt det här.

Nu ska jag nog fixa kaffe iallafall. Får vi se om jag lyckas göra det lite starkare än sist kanske...

Puss och kram



Kommentarer
//D.D\\

Uschi... jag hade också migrän på gång för någon dag sedan. Tog för en gångs skull tabletter, vilket jag inte annars brukar. De hjälpte!? Helt otroligt för det gjorde de inte senast... Ah well, det var väl det jag hade att säga, typ.



Kram.

2008-08-23 @ 18:17:49
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0