den där hallicken

Har äntligen fått iväg verifikationerna på jobb och kompletterat och haft mig. Så var det gjort iallafall. Har bangat fika med the wolfman idag pga att jag var tvungen att fixa det och att jag nog måste läsa de där 30sidorna i introduktionen på boken om visuell konst. De är på engelska och av de sidor jag läst än så länge har det inte varit några knepigheter, men snart kommer det väl egenhändigt ihopknåpade ord som inte går att slå upp och massa facktermer man måste slå upp... Men jag slipper ikoner iallafall. Även om det känns lite sisådär att läsa en bok som är från 1999 och tar upp internet... Men, men...

Passade på att slänga i lite färg i håret oxå. Dock har jag i vanlig ordning glömt bort att kolla på klockan, så jag vet inte riktigt hur länge jag har haft i färgen, men ja, trillar det av så gör det väl det...

En promenad måste jag oxå fixa till. Jag kommer aldrig att komma till base camp i den här farten. Men jag ska bara... som Alfons sa... Och om nu några danskar sitter och googlar på hallick så kanske de hamnar här... eftersom hallick heter alfons på danska (slang)... Fast jag vet inte hur vitt det är, för när jag googlade alfons på danska sidor, så dök bara Alfons Åberg upp som första träffar... Jaja...

Nä, dags att styra upp här. Puss och kram.

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
psykiatrin.blogg.se

Oh.. ta ett kort på håret :)



Nu gör jag diagnos sidor..

om du har en diagnos du vill berätta om så mejla

till [email protected] och berätta hur du vill bli bemött

av psykiatrin utifrån den samt symtom så vore det nice :)

Kom in å kolla sidan...

Kram P

2008-08-24 @ 18:42:45
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
leopardia

P: det är svart, så mycket kan jag säga iallafall :) men nån bild blir det nog inte... jag ska kika...

2008-08-24 @ 19:42:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0