bortglömda funderingar

Det brilianta jag skulle skriva här om dagen, var inte alls något briliant. Det bara lämnade en känsla kvar av att ha varit något sådant, när det föll i glömska. Men så dök det upp igen. Det var det att jag hittade en tom ikea-kartong, ni vet, och funderade på om jag skulle ta och börja fylla den med några ex av de här postorderkatalogerna som kommer i brevlådan. Denna tanke dök upp eftersom ikeakatalogen föll ner på dörrmattan och jag verkligen inte, inte gillar ikeakatalogen. Men så började jag tänka att om 20 år, så kanske det är kul att kunna blicka tillbaks på klädstilar och inredningsgrejer. Jag vet ju själv att jag tycker det är kul när man hittar nåt från 80talet nu... Jaja, det var min halvtaskiga fundering iallafall. Hehe.

Och nepp, jag har inte gjort ett jota idag. Jag har bara legat i soffan och glott på The Closer. Nu ska jag nog fortsätta med det, samt äta tunnbröd och paprika. Jag har helt havererat på väg mot mitt effektivitetsmål, men det är smällar man får ta, någon gång kanske man kommer ifatt igen.

Och ifall någon trodde något annat bara för att jag deppade lite förut, så har jag världens bästa vänner, det behöver varken ni eller jag tvivla på. Jaja.

Men banne mig, imorn ska jag nog, kanske, eventuellt, ta mig i kragen och få något vettigt gjort. Men idag är det bara några timmar kvar tills det Dr Tony Hill dyker upp i rutan...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
panki

Nej men guuuud, släng!!! Man kan inte spara på allt! Snart blir du som dom där på TV, när dom visar dokumentärer på 5:an om folk som samlar på allt och inte själva får plats i sitt hem ;-)

Kasta kasta kasta;-)

2008-08-23 @ 11:04:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
Alexandra

Skönt att du hittade tillbaka till min blogg. Har ny dator och alla mina bokmärken är borta. Nu kan jag lägga till dig igen! =) Kram

2008-08-23 @ 13:37:36
URL: http://triquetra.blogg.se/
leopardia

panki: haha, ditt mål - lyxfällan, mitt mål - dr phil...

2008-08-23 @ 21:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0